Η ασφάλιση είναι ένα θέμα που συχνά μας γεμίζει ερωτήματα και απορίες. Ποιο πρόγραμμα να επιλέξω; Είναι ακριβό; Χρειάζομαι όντως ασφάλιση; Όλα αυτά είναι απολύτως φυσιολογικά. Όσο σημαντική κι αν είναι η προστασία που μας προσφέρει, άλλο τόσο πολύπλοκα φαίνονται τα ασφαλιστικά προϊόντα. Η Ασφαλιστική Πράκτορας, Δέσποινα Παπακωνσταντίνου, η οποία εκπροσωπεί όλες τις ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες, με πολυετή εμπειρία στον χώρο, απαντά στις πέντε πιο συχνές ερωτήσεις που δεχόμαστε για την ασφάλιση και μας βοηθά να κατανοήσουμε καλύτερα αυτόν τον κρίσιμο τομέα της ζωής μας.
1. Ποια ασφάλιση είναι απαραίτητη για μένα;
Δεν υπάρχει μία συγκεκριμένη απάντηση που να καλύπτει όλους. Οι ανάγκες κάθε ανθρώπου είναι διαφορετικές, ανάλογα με την ηλικία, το επάγγελμα, την οικογενειακή κατάσταση και τις οικονομικές του δυνατότητες. Για κάποιον που μόλις ξεκινά τη σταδιοδρομία του, ίσως η ιδιωτική ασφάλιση υγείας να είναι προτεραιότητα. Για μια οικογένεια, η ασφάλεια ζωής ή η ασφάλεια κατοικίας και περιουσίας, γίνονται πιο σημαντικές. Ο ρόλος του ασφαλιστικού συμβούλου, είναι να ακούσει και να αφουγκραστεί τις ανάγκες σου μέσα από την καθημερινότητά σου και να προτείνει αυτό που πραγματικά σου ταιριάζει και σου κάνει τη ζωή εύκολη.
2. Είναι ακριβές οι ασφαλιστικές καλύψεις;
Πολλοί διστάζουν να προχωρήσουν σε ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα, πιστεύοντας ότι είναι κάτι ακριβό ή περιττό. Στην πραγματικότητα, οι καλύψεις μπορούν να προσαρμοστούν στο δικό σου οικονομικό πλάνο. Υπάρχουν επιλογές για κάθε προϋπολογισμό, ενώ το κόστος εξαρτάται από το είδος της ασφάλισης, την κάλυψη που χρειάζεται ο καθένας την δεδομένη στιγμή . Η Δέσποινα Παπακωνσταντίνου, φροντίζει να βρει τη βέλτιστη λύση που θα σου προσφέρει ασφάλεια και ηρεμία .
3. Τι πρέπει να προσέχω όταν επιλέγω ασφαλιστικό πρόγραμμα;
Το πιο σημαντικό είναι να κατανοήσεις τι καλύπτει το πρόγραμμα και τι όχι. Μην υπογράφεις τίποτα χωρίς να έχεις ρωτήσει για εξαιρέσεις, όρους και προϋποθέσεις. Ένας έμπειρος ασφαλιστικός πράκτορας, όπως η Δέσποινα, θα σε καθοδηγήσει ώστε
να επιλέξεις την κάλυψη που ανταποκρίνεται στις δικές σου ανάγκες, χωρίς “ψιλά γράμματα”.
4. Μπορώ να αλλάξω το ασφαλιστικό μου πλάνο αν αλλάξουν οι ανάγκες μου;
Φυσικά! Οι ανάγκες μας εξελίσσονται – όταν δημιουργούμε οικογένεια, αλλάζουμε δουλειά, αγοράζουμε σπίτι. Η ασφάλιση πρέπει να προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες. Ο ασφαλιστικός σου σύμβουλος είναι εκεί για να επανεξετάζει το πλάνο σου και να προτείνει αλλαγές όταν αυτό χρειάζεται.
5. Πώς με βοηθά ο ασφαλιστικός μου σύμβουλος σε περίπτωση ζημιάς ή ανάγκης;
Όταν συμβεί κάτι απρόβλεπτο, ο ασφαλιστικός σου σύμβουλος είναι ο άνθρωπός σου. Είναι εκεί, για να σε καθοδηγήσει στη διαδικασία της αποζημίωσης, να σε βοηθήσει να συγκεντρώσεις τα απαραίτητα έγγραφα και να διασφαλίσει ότι θα λάβεις την κάλυψη που δικαιούσαι. Με τη Δέσποινα Παπακωνσταντίνου, έχεις πάντα δίπλα σου έναν σύμμαχο που ενδιαφέρεται πραγματικά για την εξυπηρέτησή σου.
Η ασφάλιση δεν είναι περίπλοκη όταν έχεις τον σωστό άνθρωπο δίπλα σου
Οι σωστές απαντήσεις και η καθοδήγηση κάνουν τη διαφορά. Μίλα σήμερα με τη Δέσποινα Παπακωνσταντίνου και δες πώς μπορείς να εξασφαλίσεις το μέλλον σου, με απλό και κατανοητό τρόπο.